2016. február 5., péntek

9. rész - Tomlinson, ugye emlékszel rám?!

Már csak 3 nap van a Louis-Eleanor esküvőig. Emily teljesen letört. Nevetgél, de nem annyit, mint eddig. Ezt könnyen észrevettem rajta, nem tudom mások hogy vannak ezzel. Reggel halkan osontam le. Természetesen első voltam, aki fölkelt. Lassan mindenki lecsászkált, de Emily még mindig aludt.
-    Hol a törpe? - kérdezte csodálkozva Liam.
-    Alszik. - mondtam.
-    Hol van aki nekem kell? - kérdezte hangosan az ajtóból egy ismerős hang: Perrie.
-    Halkan! - fogtam be a száját. - Emily alszik, remélem még jó sokáig, tehát Pezz halkan beszél! - mondtam mire elmosolyodott el bólintott, majd elengedtem.
-    Oké! - kuncogott, majd kényelmesen lehuppant a bárszékre. - Nos, kitaláltad, hogy milyen gyönyörű hajad lesz az esküvőn? - kérdezte.
-    Persze, úgy terveztem, hogy kiengedve lesz, mert itthon leszek. - mondtam, mire mindenki rám nézett. - Mi van? - kérdeztem.
-   De jössz! - mondta Louis, mire megráztam a fejem. - Életedben egyszer nem hallgatnál rám? - háborgott.
-   Nem! - mosolyodtam el, majd elvettem a kávém és az ablak felé pillantottam.
Kint vastagon állt a hó. Eddig is esett, de nem maradt meg. Hirtelen sikítottam egyet, majd ugrálni kezdtem, mint egy kislány. Mindenki nevetett rajtam.
-   Emily! - sikítottam a nevét.
Hirtelen egy hatalmas mosollyal rohanó kislányt pillantottam meg a lépcsőn.
-   Hó! - ugrált mikor leért hozzám hasonlóan.
-   Menjünk! - mondtam izgatottan, majd a kabátunkhoz szaladtunk.
Pizsamára vettük fel a kabátot és a csizmát. Áttörve a házon, a hátsó kertbe rohantunk és mosolyogva néztük a ragyogó havat. Először hóangyalt csináltunk, majd hógolyózni kezdtünk. Természetesen Emily teljesen összehavazott, de neki is fehéren csillogott a haja. Nevetve mentünk be.
-    Emily, menj fel és fürödj meg, mert megfázol! - pusziltam meg.
-    Segítek! - mosolygott rá Liam és együtt felmentek.
-    Egy 4 éves elvert hógolyózásban! - nevettem, majd a kabátomat és a csizmámat levéve leültem Perrie mellé.
-    A kávédat kint hagytad! - nevetett rajtam Niall.
Én morogva indultam a hátsó kert felé. Mikor a csupasz talpamat hó érte, sikítottam. Lábujjhegyen rohantam el a hóval fedett kerti asztalig, majd a kávémmal óvatosan visszarohantam és becsapódtam az ajtón.
-   Nem! Ilyet többet soha! - vacogtam.
-   Lyn, hogy lehetsz ilyen? - nevetett Pezz.
-   Ez nem vicces! - mondtam, majd a kanapéról elvettem a pokrócot, magamra tekertem és a földön találtam egy hatalmas, vastag pöttyös és másik vastag kockás zoknit. A lábamra húztam őket, majd leültem Pezz mellé.
-   Ez ki zoknija? - mutatott a lábamra.
-   Nem tudom! - rántottam vállat. - Nem az enyém, az biztos! - nevettem.
-   Szerintem az Niall-é az, pedig Louis-é! - mutatott először a pöttyösre, majd a kockásra.
Én megszagoltam a két zoknit.
-   Nem, egyik sem Louis-é, mert akkor már elájultam volna! - mondtam.
-   Akkor az csak Hazza zoknija lehet! - mondta.
-   Igen, szerintem is. - nevettem.
-   Mutasd! - mondta Niall, mire felemeltem a lábaimat. - Igen, jól mondtátok! - bólintott mosolyogva.
-    Az alsóinkat nem válogatjátok szét? - kérdezte Louis.
-    Nem, kösz! - morogtam.
-    Ha szeretnéd fel is veheted hozzá! - nevetett.
-    Csak ha te a bugyimat! - vigyorogtam rá.
-    Megegyeztünk! - mosolygott.
-    Felőlem, nekem kényelmesebb lesz! - nevettem.
-    Lyn! - lökött meg Perrie nevetve, mire hirtelen leestem a székről.
Úgy elkezdtem nevetni, hogy folytak a könnyeim.
-    Pezz, ez fájt! - nevettem, majd Niall felhúzott.
-    Bocsi, nem akartam! - nevetett.
Én felültem a pultra, de a lábaimat törökülésbe felhúztam és megfordultam Perrie felé.
-    Tehát milyen lesz a hajad az esküvőn? - kérdezte izgatottan.
-    Megmondtam, hogy semmilyen! - mosolyogtam rá.
-    De Brooklyn, eljössz és kész! Nem nyitok vitát! - nézett rám szigorúan Louis.
-    Nem megyek! - mosolyogtam rá.
-    Ugye tudod, hogy egyszer kiváglak az ablakon ezzel az idióta vigyoroddal? - kérdezte idegesen.
-    Sejtettem! - mosolyogtam rá.
-    Srácok, rohannom kell, mert... - mondta volna Pezz. - Nem fontos, sziasztok! - mondta, majd a kabátjával a kezében, a cipőjét felvéve kirohant.
Lassan mint eddig mindennap mindenki elment. Délelőtt Emily is otthon volt, de délben jött érte Anya és elvitte Őt haza, Doncaster-be. Egyedül maradtam abban a hatalmas házban. Nem tudtam, mit is csinálhatnék. Hallottam, hogy valaki matat a zárral. Gondoltam, valaki hazajött. Ajtót akartam nyitni neki, de egy ismeretlen férfi állt előttem és hirtelen a számat befogva, kirántott a házból. Bedobott egy furgon hátuljába, majd elindultunk. Sötét volt és fájdalmas ütések értek, ahogy kanyarodtunk, mivel a kezem és a lábam összeragasztotta, míg a számra is ragasztószalagot helyezett. Nem hallottam semmit, csak az autó hangját. Hirtelen megálltunk, majd kirántott az autóból. Maga után vonszolva vitt be egy koszos, büdös régi épületbe és a kezemet egy csőhöz ragasztotta.
-    Kislány, most felhívjuk a kis barátodat! - vigyorgott gúnyosan, majd kihangosította a telefont.
-    Brooklyn? - kérdezte Louis.
-    Tomlinson, ugye emlékszel rám?! - nevetett a férfi.
-    Hol van Brooklyn? - kérdezte ijedten és idegesen.
-    Ne siess annyira, még csevegni akarok! - nevetett. - A kislánynak semmi baja... még. - mondta és a még-et kihangsúlyozta.
-    Hozzá ne érj! - mondta idegesen.
-    Csak nem a barátnődről van szó? - nevetett gúnyosan.
-    Semmi közöd hozzá! - vágta rá idegesen. - Hol van?! - kiabált.
-    Ne hidd, hogy ilyen könnyen megkaphatod! - horkantott. - Viszont, hogy biztos lehess benne, hogy itt van, beszél vele! - mondta, majd a ragasztószalagot könyörtelenül letépte a számról.
Én nyögtem erre.
-    Bántottad? - kérdezte ijedten Louis, de idegesen.
-    Nem, csak a ragasztótól szabadítottam meg, de nem egy erős lány! - nevetett.
-    Letépjem a bőrt a szájáról egy olyan szarral? - kérdeztem idegesen. - Nem fog vigyorogni! - dühöngtem.
-    Brooklyn! - kiabált Louis. - Jól vagy? - kérdezte.
-    Igen. - mondtam. - Legalább most egy évig nem lesz gondom a bajuszommal! - morogtam.
-    Brooklyn, nincs kedved játszani egy kicsit? - kérdezte gonoszan nevetve.
-    Nincs kedve egy pillanatra befogni? - kiabáltam rá, mire erősen a lábamba rúgott.
Én sikítottam.
-     Ha bármi baja lesz, azonnal megöllek! - mondta Louis szigorúan.
-     Ne nevettess, azt se tudod hol vagyok! - nevetett gúnyosan az alak.
-     Kivizsgáltatta már magát? - kérdeztem a szemöldökömet összehúzva. - Nincs ki mind a négy kereke! - mondtam, mire újabb erős rúgást kaptam, de ezt már tűrtem. - Ha kiszabadulok innen, megígérem, hogy magának nem lesz gyereke! - mondtam idegesen.
-     Nyögd ki hol van! - kiabált Louis.
-     2 utcával a randihelytől, abban a házban, ahol szellemek kísértenek, akik nem hagynak élni és egész életedben a nyakadban lógnak! - mondta.
Hallottam, hogy Louis beindítja a motort, majd az alak kinyomta.
-    Bátor vagy Brooklyn! - mosolygott rám.
Nem szóltam, mert nagyon fájt mindenem. Csöndben maradt, csak járkált a szobában. Hirtelen kicsapódott az ajtó és Louis alakja rajzolódott ki előttem. Sóhajtottam.
-    Tomlinson, jöttél mellé? - bökött felém a fejével.
-    Szeretnéd, mi? - mondta, majd odarohant hozzá és egy erős ütéssel már megindult a vér az alak orrából.
Én a számmal kezdtem el tépni a kezemen a szalagot. Közben hallottam Louis kezének hangos csattanásait az ember bőrén. Minden csattanásra összerezzentem. Mikor a kezem kiszabadult, a lábamról hamar letéptem. Óvatosan feltápászkodtam, majd Louis és az ismeretlen férfi felé indultam.
-    Brooklyn! - vigyorgott rám.
Én elmosolyodtam, majd egy tökéletes mozdulattal erőből ágyékon rúgtam. Utána hátat fordítottam és Louis-t vártam. Pár perc múlva megfogta a vállam. Én inkább nem néztem az emberre, csak Louis ragyogó szemeire.
-    Köszönöm. - mondtam halkan. - Ha nem jössz, megöl, vagy agyonver, vagy meg... - folytattam volna, de Louis hirtelen kezét a számra tette.
-    Nyugi! - mosolyodott el.
-    Köszönöm! - mondtam, majd lábujjhegyre álltam, hogy megpusziljam az arcát, de valami máshogy vezérelt bennem és a szájára adtam puszit.
Zavartan néztem a földre. Éreztem puha ajkainak nyomát a számon. Átkarolta a derekam és elindultunk ki. Az autóban csönd honolt. Mikor megérkeztünk, némán léptem be. Rá se néztem, csak bementem a szobámba. Sóhajtva zuhanyoztam le, majd befeküdtem az ágyamba, de nem tudtam aludni. Órákig, csak gondolkoztam és forgolódtam. Nem bírtam tovább, kimentem. A nappaliban ült Louis és Eleanor, pedig az ölében. Én a szememet lesütve sétáltam a konyháig. Erős fájdalmak gyötörtek. A járás is gondot okozott, de ezt kifelé nem mutattam. Eltotyogtam a pultig és erősen kapaszkodtam bele. Anélkül már rég a földön feküdtem volna sírva. Mikor lassan visszanyertem az erőmet, ittam egy pohár vizet, majd visszaindultam. Egy lépcsővel néztem szembe. Éreztem magamon a tekinteteket, de túlságosan koncentráltam arra, hogy ne hagyjanak cserben gyönge lábaim. A lépcsőhöz érve, erősen megfogtam a korlátot és annak segítségével felértem. A szobámig, már alig jártam. Mikor beértem a szobámba, egyszerűen elengedtek a lábaim és összerogytam. Hangos koppanással érkeztem. Az ajtót gyorsan behúztam magam után, majd négykézláb haladtam az ágyamig. Az éjjeliszekrényemről levettem a telefonomat, majd hívtam a 3 olyan embert, aki ilyenkor tényleg tud segíteni. Danielle, Perrie és Kim. A földön ülve vártam, hogy megérkezzenek.
-    Mi történt? - kérdezte Kim, mikor egyszerre törtek be a szobámba.
-    Majd elmesélem. - mondtam.
Óvatosan segítettek befeküdni az ágyba és betakartak. Mellém feküdtek, majd átöleltek engem. A legjobb barátnőim karjai közt hamar elaludtam, a hatalmas fájdalmak ellenére is, de Ők is.

1 megjegyzés: